TELEFONÍ ÚSTŘEDNY

Telefonní ústředny Panasonic KX-TDA15, KX-TDA30servis telekomunikační techniky

   SERVIS                         OBCHOD                          INSTALACE                        KONTAKT                        AKCE

ATEL SERVIS

Telefonní ústředny    — prodej, servis, instalace

Telefoní ústředny     —  prodej, servis, instalace

Pobočkové ústředny — prodej, servis, instalace

Textové pole:

ATEL SERVIS spol. s r.o.

Modřanská 1061 /15

143 00          Praha 4

 

TELEFONNÍ ÚSTŘEDNY :

 

Digitální

           do 52 poboček

           do 256 poboček

           nad 256 poboček

 

Analogové

           do 8 poboček

           nad 8 poboček

 

PŘÍSLUŠENSTVÍ :

 

Systémové telefony

           analogové

           digitální

 

Přídavné moduly

 

Hotelové aplikace

 

 

 TELEFONNÍ  ÚSTŘEDNY Panasonic

Textové pole: CARTRIDGE a TONERY

Nové za cenu renovovaných. Kompletní přehled a ceny naleznete :

ZDE
Textové pole: BATERIE

Tužkové a mikrotužkové baterie, baterie do bezdrátových telefonů,

Přehled a ceny:

ZDE
AKČNÍ NABÍDKA
Textové pole: TELEFONNÍ ÚSTŔEDNY

Kompletní konfigurace včetně cenového návrhu na pobočkové telefonní ústředny:

ZDARMA do 48 hod.

Přehled ZDE
PanasonicTelefonní ústředny PanasonicTelefonní ústředny PanasonicTelefonní ústředny Panasonic KX-TDA15, KX-TDA30Telefonní ústředny Panasonic KX-TDA15, KX-TDA30Telefonní ústředny Panasonic KX-TDA15Telefonní ústředny Panasonic KX-TDA30
Telefonní ústředny Panasonic KX-TDA15, KX-TDA30

Telefonní ústředny s větší kapacitou  - ZDE

TOPlist
Textové pole: Digitální pobočková ústředna s podporou IP. Kapacita až 8 vnějších linek a 20 poboček.  Digitální IP pobočkový komunikační systém pro malé společnosti a domácí firmy. Ideální jako ústředna pro odloučená pracoviště velkých společností - sklady, výrobní prostory, vývojová centra. Vhodná jako komunikační centrum v rodinných domcích využívaných pro podnikatelskou činnost - obchodní, reklamní, realitní i cestovní kanceláře, živnosti, privátní lékařské a právnické praxe, atd. Nové možnosti zpracování příchozích hovorů - skupiny distribuce příchozích hovorů (vícenásobné přesměrování), VIP hovor (přednostní obsloužení vybraných volajících), víceúrovňový řetězec DISA hlášení. Výhodné funkce nejen pro Call Centra - Wrap-up (přihlašování/odhlašování operátorů), Busy on Busy (odesláni obsazovacího tónu), Hurry-up (podmíněné přesměrování při nárůstu provozu). Integrace CTI aplikací PC-Phone a PC-Console - zajištění vyšší úrovně péče o volající pomůže zvýšit image společnosti a loajalitu zákazníků. Snadná a cenově nenáročná výstavba bezdrátového pobočkového systému DECT umožní neomezený pohyb.

Přehled kapacity tel.ústředen - ZDE

telefonní ústředny Panasonic

ATEL  SERVIS

telekomunikační technika

 

Specialisté na telefonní ústředny